ANUNTURI/COMUNICATE

Anunț Aparegio Gorj

Articolul a fost postat la 25 Apr 2025

Potrivit HCL NR.28/28.03.2025 și procesului verbal de predare/preluare nr. 3698/03.04.2025, a fost delegată gestiunea SERVICIULUI DE ALIMENTARE CU APĂ ȘI DE CANALIZARE a Comunei Draguțești către Aparegio Gorj S.A. în vederea administrării, exploatării și întreținerii acestuia.
Ca urmare, vă invităm la sediul Primariei Comunei Draguțești, la sala de sedințe (parter), în data de 28,29,30/04.2025, în intervalul orar 09OO-14OO, în vederea perfectării documentelor pentru încheierea contractului de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.
Având în vedere prevederile art.42 din Legea nr.51/2006 a Serviciilor Comunitare de Utilități Publice și ale art.31 din Legea 241/2006 a Serviciilor de Alimentare cu Apă și de Canalizare, republicate, furnizarea/prestare serviciilor de apă și de canalizare se face numai în baza unui contract de prestare.

Documente necesare pentru întocmirea contractului:
1.Pentru persoane fizice:
-copie a actului de identitate;
-copie a actului de proprietate;
-certificat de nomenclatura stradală (acolo unde este cazul);
-poză apometru;

2.Pentru persoane juridice:
-certificat înregistrare Registrul Comerțului;
-certificat constatator cu punctul de lucru;
-actul de spațiu (închiriere, comodat, etc.);
-copie C.I Administrator;
-poză apometru;
De asemenea puteti sa ne trimiteți documentele pentru încheierea contractului la adresa de
e-mail:relatiiclienti@aparegio.ro

Pentru informații suplimentare, ne puteti contacta la următoarele numere de telefon în intervalul orar: 07oo-1530

-0736623670: Birou Relații Clienți
-0747177113: Sef Serviciu Relații Clienți – Diana Nicolcioiu

Acasa Recente Radio Emisiuni